Piłki reklamowe – kiedy będą dobrym wyborem?

Piłki reklamowe – kiedy będą dobrym wyborem?

Wielu osobom gadżety reklamowe mogą kojarzyć się głównie z rzeczami poważnymi i mającymi charakter biznesowy, a więc z długopisami, piórami czy notatnikami. W rzeczywistości jednak wiele się zmieniło w tym zakresie w ostatnim czasie. Obecnie zainteresowaniem cieszą się również bardziej niestandardowe przedmioty z logiem firmy, takie jak chociażby okulary przeciwsłoneczne, sprzęt elektroniczny (powerbanki, pendrive’y) czy też będące przedmiotem tego artykułu piłki reklamowe.

To właśnie piłkami chcielibyśmy się zająć, ponieważ dobrze wiążą się one z promocją zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej, która jest typowa nie tylko dla organów państwowych, ale też firm z wielu branż (stąd też na przykład wiele firm sponsoruje drużyny sportowe czy urządza turnieje dla dzieci). Tak więc, kiedy warto zainwestować w tego typu gadżety reklamowe? Czy są one opłacalnym rozwiązaniem? Odpowiadamy!

Kiedy sprawdzą się piłki reklamowe?

Jest znacznie więcej możliwych zastosowań dla piłki reklamowej niż mogłoby się wydawać. Najbardziej oczywistym z nich jest po prostu rozdawanie ich klientom (obecnym bądź potencjalnym) lub pracownikom, w przypadku, gdy działamy w branży sportowej lub okołosportowej. Względnie w sytuacji, w której znamy dobrze daną osobę i wiemy, że lubi sport (to więc dobra opcja zwłaszcza dla mniejszych firm).

To jednak nie koniec – piłki reklamowe z logo firmy mogą być na przykład miłym dodatkiem do paczki świątecznej dla dzieci pracowników (czy też świetnie sprawdzą się jako część różnych akcji charytatywnych, dostarczających dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji zabawek i innych tego typu przedmiotów).

Którą piłkę reklamową wybrać?

Warto wspomnieć, że mówiąc o piłkach reklamowych, nie mamy na myśli jedynie piłki nożnej, chociaż niewątpliwie będzie ona jedną z najpopularniejszych opcji. Swoje logo firmowe można umieścić także chociażby na piłce do rugby czy siatkówki. Ciekawą opcją jest także piłka plażowa – jeśli mamy sezon letni lub się on zbliża, to stosunkowo uniwersalne rozwiązanie i może okazać się strzałem w dziesiątkę nawet dla osób, które nie uprawiają na co dzień sportu.

Piłki dostępne są w różnych rozmiarach i wzorach, a także wersjach kolorystycznych. Aspektu reklamowego dodaje im oczywiście nadrukowane logo firmy. To gadżet, który jest jednocześnie unikalny i praktyczny, więc wiele obdarowanych osób z pewnością go doceni i rzeczywiście będzie z niego korzystać (co jest niezwykle ważne, ponieważ mało przydatne gadżety często lądują w szafie i nie wypełniają swojej roli marketingowej).

Dodaj komentarz