Managerowie restauracji starają się stale ulepszać działalność, ponieważ to przede wszystkim od sprawności i kompetencji pracowników zależy dobra opinia, a co za tym idzie powodzenie finansowe. Nie ma możliwości zastąpienia żywych pracowników, a także ograniczenia ich roli w kontaktach z klientami, dlatego dobre rozwiązania systemowe, ułatwiające i usprawniające pracę obsługi są bardzo ważne. Nie tylko przyśpieszają obsługę w restauracji, ale przede wszystkim ułatwiają życie całemu personelowi.
Jak przyśpieszyć obsługę w restauracji?
Jak przyśpieszyć obsługę w restauracji? Na ten problem można znaleźć dobre rozwiązanie, stosując nowoczesne systemy przywoływania. Dzięki zastosowaniu pagerów, transmiterów, zestawów LRS czy kompletów Table Tracker można sprawić, że obsługa kelnerska będzie szybciej i bardziej precyzyjnie komunikować się ze sobą, z kuchnią oraz z managerem. Wdrożenie tych systemów znacznie polepszy kontakt kelnera z kuchnią, dzięki czemu dania będą odbierane natychmiast po przygotowaniu i podane gościom sprawnie zachowując ich walory smakowe i odpowiednią temperaturę.
Sprawnie komunikująca się obsługa kelnerska znacznie wpływa na pozytywny odbiór restauracji przez klientów, co w prosty sposób przekłada się na wyższe obroty. Stały kontakt pomiędzy pracownikami zapobiega niepotrzebnej stracie czasu na sprawdzanie czy dania są już gotowe, a zaoszczędzony czas obsługa kelnerska może poświęcić w całości gościom. Jest to jeden z ważniejszych aspektów problemu – jak przyśpieszyć obsługę w restauracji, a korzyści z zastosowania nowoczesnych systemów przywołania jest o wiele więcej.
Zalety wdrożenia systemów przywoławczych
Oprócz wymienionego już ułatwienia w odbiorze gotowych dań z kuchni, nie do przecenienia jest fakt, że zwiększenie liczby obsługiwanych klientów, podniesienie średniego rachunku, dzięki stałej obecności personelu na sali, brak tak zwanych pustych przebiegów, przekłada się na optymalizację pracy kelnerów. Sprawnie komunikująca się obsługa kelnerska daje wprost proporcjonalnie wyższe obroty restauracji oraz znaczne obniżenie kosztów stałych poprzez podniesienie wydajności pracy obsługi sali.
Bardzo istotną sprawą jest stały, szybki i bezpośredni kontakt z managerem restauracji, co jest niezbędne w nagłych, niespodziewanych sytuacjach konfliktowych. Dzięki sprawnej komunikacji, manager ma możliwość szybkiej reakcji i rozwiązania problemu natychmiast, zanim kryzys pogłębi się i narazi na szwank dobrą opinię o restauracji.
Odpowiedź na pytanie – jak przyśpieszyć obsługę w restauracjijest prosta. Poprawa warunków pracy obsługi kelnerskiej poprzez wdrożenie jednego z bardzo nowoczesnych systemów przywoławczych jest rozwiązaniem, które z pewnością przełoży się na zwiększenie wyników finansowych firmy, na zadowolenie sprawnie obsłużonych klientów, a także na komfort pracy kelnerów. Warto zainwestować w ten doskonały, aczkolwiek nieskomplikowany w użytkowaniu system, dla osiągnięcia wszystkich powyższych celów, tym bardziej, że zwrot tej inwestycji będzie bardzo szybki i może nastąpić już po miesiącu.